Holink-2024

Programma

Wil je vast een voorproefje? Luister dan de podcast!

Klik op een sessieronde om de sessies voor die ronde te zien.

Onderaan de pagina download je de plattegrond en de overzichten per dag.

Alle programmaonderdelen zijn onder voorbehoud

Dag  Tijdstip Activiteit
Donderdag   09.30 - 10.30 Inloop *
  10.30 - 10.45 Opening Martijn Grimmius  
  10.45 - 11.30 Keynote Laura Menenti
Hoofd bureau RCGOG
  11.30 - 11.45 Zaalwissel
  11.45 - 12.30 Sessieronde 1
  12.30 - 13.30 Lunch
  13.30 - 14.15 Sessieronde 2
  14.15 – 14.30 Zaalwissel
  14.30 – 15.15 Sessieronde 3
  15.15 – 15.45 Pauze
  15.45 – 16.30 Keynote Ellie Lust
  16.30 – 16.45 Plenaire afsluiting & uitreiking HOlink Award! 
  16.45 - 23.45 HOlink zomerfeest, met*
  17.00 - 20.00 Borrel, eten, sport & spel 
  20.00 - 23.45 Muziekje, drankje, dansje!
     
Vrijdag 08.30 – 09.20  Inloop *
  09.20 – 09.45 Opening
  09.45 - 10.30 Keynote Mounir Samuel
  10.30 - 10.45 Zaalwissel
  10.45 - 11.30 Sessieronde 4
  11.30 - 12.00 Pauze
  12.00 - 12.45 Sessieronde 5
  12.45 - 13.00 Zaalwissel
  13.00 - 13.40 Komische afsluiter!
  13.40 - 13.45 Slotwoord
  13.45 - 14.30 Lunch *

Programma's en plattegrond downloaden

Plattegrond HOlink 2024

Sessierondes beide dagen

Sessierondes donderdag

Sessierondes vrijdag

*Tijdens deze momenten rijden er pendelbusjes tussen NS station Arnhem Centraal en Papendal. Er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid bij Papendal, voor wie met eigen vervoer komt. 

De laatste pendelbus vertrekt op donderdagavond rond middernacht.

Het avondprogramma is buiten, hou daar aub rekening mee in uw kledingkeuze.

Informatiebalie
Tijdens de gehele HOlink is er een informatiestand bij de registratiebalies. Deze vind je bij de ingang. Hier kunnen zowel deelnemers als sprekers terecht voor informatie en voor hulp. Papendal heeft een eigen receptie voor deelnemers die daar een hotelkamer hebben geboekt. 

Noodgevallen
Neem in geval van nood contact op met de receptie van Papendal: 026 – 483 79 11. Zij kunnen een BHV-er sturen en indien nodig hulpdiensten alarmeren en opvangen. Stuur ook iemand naar de infostand bij de receptie om de organisatie op de hoogte te stellen!